Sov till 12 idag

Sedan bakade min underbara sambo scones till frukost. Härlig början på dagen :) Och vi har faktiskt inte sovit mer än 8 timmar ("som man ska") eftersom vi kom hem med nattbussen och somnade runt 4.

I går kväll var vi på middag hos Björn och för-firade hans 25-årsdag. Vi fick goda marinerade hamburgare och kladdkaka :) Och när sedan chipsen kom fram så kände jag att kroppen hade ett sug efter salt... hade iaf det som ursäkt när jag åt upp ett halvt rör Pringles :)
Sedan blev det en sväng in till Kalmar, men inget dansgolv (vilket var tur för mina ben) utan vi kollade in Björns lägenhet i Kalmar och satte oss en sväng på Molly Mallones innan kvällen avslutades med en pommeslåda för min del :) Behöver jag säga att detta var den andra av veckans onyttiga dagar:)

Och Oj, vad jag drack under kvällen! Flera liter! VATTEN :) Jag hade lite att ta igen. Lite vin gick ju såklart ner det med. Men tack vare allt vatten och ordentlig sömn så känner jag mig pigg idag.


Mintu på gång


Marcus och Anna


Jag i ny impuls-rea-köpt spets"jacka".

Jag och födelsedagsbarnet på Mollys


Tom o Anna

Under kvällen började mina knän kännas ömma och det har inte riktigt släppt ännu men jag håller tummarna för att lederna bara är överansträngda och att det släpper snart. Jag ska vila benen några dagar. Det känns iaf. inte alls som förra vårens knäproblem.

Ikväll hittar ni mig bakom disken på Friskis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0