Vecka 3

Löpning
Antal aktiviteter: 2
Distans: 11,36 km
Tid: 1.08
Medelfart: 10 km/h (6 min/km)
Medelpuls: 165 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 1

"Onyttiga dagar": 2 (torsdag och lördag)

Jag känner att jag vänjer kroppen mer och mer vid löpning och har inte slitit ut kroppen.

En stor fördel med GPS-klockan är att jag tydligt kan se stora framgångar som jag inte känner från gång till gång.
Första veckan i januaris snittempo: 9,3 km/h (denna veckan 10 km/h)
Första veckan i januaris snittpuls: 174 slag/min (denna veckan 165 slag/min)

Jag springer snabbare med mindre ansträngning :) Och det är bara vecka 3. Det ska bli roligt att se vart min vår kan ta mig!

Nästa vecka är min kropp redo för att springa 3 gånger och minst 15 km sammanlagt.




En parentes om självbild och hur olika bilder kan visa en människa, lekte lite med datorns kamera

Här är jag just nu!


Här är jag just nu... annan vinkel bara.... hahaha


Frågan är hur jag väljer att se mig själv.
Svaret är lätt:
Det beror på hur jag känner mig på insidan!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är rolig (och knäpp :P)

2011-01-23 @ 22:01:11
Postat av: frida

haha sjukt bra!

2011-01-24 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0