Tetris

När jag kom hem från jobbet igår var jag trööött... man vänjer sig fort vid att ha lov. Kvällen var utan måsten så jag funderade på vad jag skulle göra och kom på något sätt på att jag skulle spela Tetris. Vilken klassiker. Och fast blir man. Mitt rekord igår blev runt 27 600 poäng. Någon som kan slå det?

Idag blir det ingen löpning p.g.a. lite förkylning, lite känning i högerknät, lite lathet?


Update: nytt rekord: 37 106 :)


Haha... var bara tvungen att slå Mira; nytt rekord 80 106 :)

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Träningen är viktig, men ibland så får man tyvärr acceptera sjukdom eller hur? Hehe ;)

2011-11-09 @ 20:41:16
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: mira

Kunde ju inte låta bli att utmana dig, 52753, fjärde försöket:)

2011-11-10 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0