A walk in the park

Var det verkligen inte! Men jag fixade det! Efter tankar på att kasta in handduken efter 21,5 km så bet jag ihop och kämpade de sista kilometrarna. Så NÖJD! Fick ett litet lyckobryt när jag kom hem :) Från sist av alla sjätteklassare på 1 km under en idrottsdag till denna form när benen bara rullar på km efter km!

Direkt efter att klockan klickats av

Vädergudarna var med mig med den skönaste dagen på säkert 2 veckor.

Drygt 3 timmar är en lång tid att springa och ger ett tempo på drygt 6,30 och medelpulsen låg på 152 slag/min.

(och vad jag älskar denna klocka, total frihet)

 


Kommentarer
Postat av: M

Strålande gumman! Du kan så mycket mer än tror! Bara 14 km till sedan är marathonet i hamn! Run Sara, run!

2012-04-22 @ 19:24:32
Postat av: Caroline

Sjukt bra! Du är sannerligen en inspirationskälla!!!!!!

2012-04-22 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0