Så här tacklas du med en förkylning och shopping

Blev förkyld förra helgen i Götet. Vilade super-bra i början av veckan. Bodde i soffan efter jobbet och surplade honungsvatten.
Blev sämre.
Hade inte tid att vila mer. Jobbade, var på möten, satt i receptionen på Friskis, cyklade stan runt och var på teater med systersonen.
Blev frisk.

Tolkning? Förkylningen bestämmer själv.

Idag blev det första styrkepasset i vårt (läs Marcus) hemmagym i garaget (bilder kommer).

I morgon blir nog träningen att få alla nya roliga IKEA- grejer från idag på plats. Eller Kanske en liten löprunda. Jag har faktiskt nästan längtat.

Jag har så svårt att komma igång med träningen på allvar. Jag gillar det inte. Och jag gillar inte att alla mina kläder verkar ha krympt en storlek. Tur att de innan maran hade hunnit bli en storlek för stora. Annars hade jag fått shoppa kläder på allvar nu. Och IKEA är roligare än H&M med nytt hus vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0