Vecka 5

Löpning
Antal aktiviteter: 3
Distans: ca 22,3 km
Tid: ca 2,27
Medelfart: 9,1 km/h
Medelpuls: 157 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 0

"Onyttiga dagar"
: 2 (fredag och lördag)

Första veckan på träningsschemat har fokus legat på löpning och all annan träning ha fått stå tillbaka. Men löpningen har gått allt annat än bra den här veckan. Jag har påverkats av halka, muskelkänningar, andningsproblem och idag illamående.
MEN
Jag har genomfört alla passen!
Jag har sprungit 2,2 mil!

Medeltempot har varit väldigt lågt men det har även pulsen varit.

Detta är andra veckan som gymmandet inte har blivit av. Mycket ligger nog i min inställning. Förra veckan skrev jag:
"Utöver löpningen bör jag styrketräna benen och bålen minst en gång/vecka." Nu ändras detta till SKA jag styrketräna minst en gång/vecka.


(För att klargöra: en icke "onyttig" dag innebär inte att jag är supernyttig. Men då äter jag inte kakor, godis eller chips och liknande.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är!

2011-02-07 @ 18:19:17
URL: http://elgensmotivationochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0