Vem är jag?

Jag är en 25 årig tjej som bor i en liten stad i Småland som heter Nybro. För snart ett år sedan tog jag lärarexamen i svenska, engelska och matte för de tidigare åren och jag jobbar just nu på två skolor i skogen utanför stan. Ett vick på ett år till oktober nästa år som specialpedagog. Riktigt roligt. Och just nu jobbar jag ju inte! Jullov är en mycket skön aspekt av mitt yrke.

Jag bor med min sambo mitt i stan i metropolen Nybro i en stor trea med en underbart stor walk-in closet. Vi har tidigare bott i Halmstad och Växjö där vi har pluggat men är nu tillbaka i "hemstaden", nära våra familjer.

Mer kommer under tiden :)


Såhär sprang jag Midnattsloppet 2010 :)




Jag och baby i på Lammet och Grisen i Löttorp på Öland i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0