Varför är jag inte förvånad...

Idag har varit en sån där dag då huvet inte riktigt hängt med... eller alla mina dagar är mer eller mindre sånna men idag har huet verkligen inte snurrat hela varvet...
  • Idag hade vi studiedag och då var jag såklart tvungen att ha med mig matlåda vilket jag totalt har glömt, och i "skogen" finns ingen affär... men jag kommer på detta ca 20 minuter innan jag ska åka och hinner slänga ner en blandning av banan, avocado, kokt ägg, nötter och russin. Funkade som lunch, höll mig mätt:)
  • När jag skulle hem från jobbet (2,5 mil utanför Nybro) åkte jag UTAN husnycklarna... men Marcus var hemma när jag kom hem och mina fina jobbarkompisar som också bor i Nybro fick syn på dem, tog med dem och lämnade dem till mig
  • Jag la i en maskin tvätt och märkte efteråt att jag inte lagt i något tvättmedel... men det var en maskin som bara behövdes "fräshas upp" så det får räcka att sköljas i vatten den här gången
  • Jag låste in nyckelkortet till garaget i garaget... men vi har ett extra så jag kan komma in och hämta det
Kommer jag någonsin "lära mig" när allt ändå löser sig bra?


(Kan nämnas att det här är andra gången den här veckan som nycklarna blev kvar i "skogen". Tidigare har jag inte glömt dem där sedan jag började i oktober...)

Nu ska jag packa inför helgen i Göteborg, det blir spännande att se vad jag får med mig eller inte får med mig :)


Clueless?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0