Bra jobbat benen :)

Nu sitter de i soffan och återhämtar sig efter 15 km i 5,59 min/km-tempo!!! Jag är så nöjd!!!!!

Efter milen blev det tungt men jag lyckades hålla nästan samma tempo ändå!
0-10 km = 5,57 min/km
10-15 = 6,03 min/km

Idag var jag prylnörd med vätskeband som jag proppade fullt med nycklar, ipod, 2 små vattenflaskor, astmaspray, russin (skönt med energikick men jobbigt att springa och tugga)

OCH knät höll. Jag fick lite känning efter 8 km men det släppte. Tänk vad en liten tejpbit kan göra!!!


Och: fredagen den 13 har hittills varit en flytdag. När jag satte på mig ipoden såg jag att batterinivån var låg men tänkte att den fick räcka så länge det ville; och den ville räcka tills jag satte foten innanför dörren efter rundan :)

Mycket utropstecken, och trots lite post-långlöps-illamående så är jag så nöjd och glad!!!!


Var tydligen glad på midsommar förra året också :)

I morgon är jag borta mellan 7.23 och 22.36 för då blir det shoppingresa till Malmö med bästa jobbarkompisarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0