Fyller 26...

När jag skulle fylla 23 tyckte jag att 23 var en bra ålder men att 24 lät gammalt
När jag skulle fylla 24 tyckte jag att 24 var en bra ålder men att 25 lät gammalt
När jag skulle fylla 25 tyckte jag att 25 var en bra ålder men att 26 lät gammalt,

Nu fyller jag 26 och nu tycker jag att 25 är en bra ålder men att 26 låter gammalt...
Får bearbeta det där lite :)

Jag har haft en bra dag så här långt.;

Dagen började med att jag sov som en stock och blev väckt med sång, ljus, blomma och smoothie på en bricka.



Gullig minipresent :)

Som innehöll jättefina örhängen!



Och när jag kom upp hade baby bakat scones och dukat upp en stor frukost med goda pålägg, färskmalt kaffe och melon!

Vädret är på topp och ikväll kommer mamma och pappa förbi en sväng. Annars blir det födelsedagsmiddag på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0