Malmö med jobbarkompisarna

Vi hade en toppendag. Sammanfattat i text:
7.23 Tåg. Sandbergsmackor
Shopping, roligt småplock
Fika, mysigt café, macka och te
Shopping, klänning till bröllopet
Middag på lilla torg, uteservering, vin, varmt under ösregn
Tåg, skrattattacker
23.00 Hemma!

Och sammanfattat i bild (och lite text till):







Affären Shock. Jag köpte en hatt, för det ska man ha på bröllop. Det har jag sett på TV :)

Lilla torg

Min goda mat

Shoppingen (förutom klänningen från Zara).
Ljuslyktor att byta med i väggljusstaken.
Hatten :)
Supergott te
Handlablock
Superhärlig prickbok (kommer nog mer om den sen)

Kommentarer
Postat av: mira

Det var den sötaste hatten jag någonsin sett tror jag. Vi ses nästa helg =) Puss

2011-05-15 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0