Maaat


Kycklingpaj.
Kycklingpaj blir lätt lite "milt och runt" och nästa gång kommer jag att krydda mer! Men det var gott med lök, broccoli, paprika och feta. Botten var av dinkelmjöl och god... för att vara en pajbotten. Fast jag förstår egentligen inte vad man ska ha pajskal till, det blir ofta lite "soggigt", är onyttigt (mycket smör och mjöl), tar typ 2 timmar att göra och fastnar i formen. Nästa gång får det nog bli en paj utan pajskal. Kallas det paj då? Kanske blir omelett?
Note to self: nästa gång du ska göra paj; gör en kryddig omelett!


Efterrätt: Frukt med mörk choklad i ugnen :) och en klick vaniljkesella!


Och till det... början av den nyaste säsongen av Dexter, min älskade seriemördare! Gillar hur serieskapare kan få mig att älska den de vill att jag ska älska. Mördare eller inte.




Och sen hade jag en tok att handskas med... som jag alltid slår i Bowling, den typen av bowling som räknas iaf... ja... jag syftar på Wii! Jag nämner inte golf.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Frukt med mörk chocklad i ugn ser riktigt gott ut, hur gör man?

2011-11-02 @ 15:35:36
URL: http://merahalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0