Vecka 36

Löpning
Antal aktiviteter: 1
Distans: 5 km
Medelfart: 6,54 min/km
Medelpuls: 146 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 0

Övrigt
Antal aktiviteter: Många prommisar, en och annan cykelrunda.

"Onyttiga dagar"

2, fredag (chokladbananer) och lördag (äpplepaj och godis)

Den här veckan har kvällarna varit ganska uppbokade och motivationen låg. Så veckans enda pass blev lågpuls-passet. Katastrof... menmen jag tror på nästa vecka :)

Har man för mycket tid över eller dålig humor om man sitter och tar bilder på sig själv med "röntgeneffekt"???

ÅÅÅHHHH... dålig vecka


PFFFHHHHUUUU


HHHHMMMM.....Nästa vecka kör vi!


Mohahaha.... jag ska springa marathon!
(nej jag har inget äpple i munnen, det är bara ett vitt hålrum)

Nu kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0