Rosa = det nya Sara?

Idag fick jag det ett sms och blev överlycklig! Mina fina skor hade redan kommit. Jag körde och hämtade ut dem direkt efter jobbet och så fort jag kom in i bilen slet jag upp kartongen för att plocka upp mina nya svart-ORANGEA skor som för en gångs skulle matchar perfekt med mina orangea favorittränings-t-shirts.


Och vad finns i lådan? ROOOOSA skor. Jag har inte ett enda rosa plagg i hela min garderob. Jag är inte rosa. Jag trivs inte i rosa. Besvikelsen var total. Jag hinner inte skicka skor fram och tillbaka. Jag behöver skor NU! Så det är väl bara att vänja sig...





Kanske blir det mina nya färg i sommar?


Kommentarer
Postat av: amila

jag har skor i rosa och det är döhett :) du kommer vara snyggast på banan :)

2012-04-25 @ 21:14:32
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkar som att bilderna inte alltid stämmer på R.S. Samma sak hände mig när jag beställde därifrån. Rosa på bilden, fick hem en orange...:/

2012-04-25 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0