Rädd för snön?

Oj, nu kom den. Snön. Varför är man överraskad den 22 januari? Varför har man inte förberett sig med broddar till skorna? Det snöar och snöar... och jag känner en liten oro som säger... nähä... det här går inte! Kallt! Halt! Tungt! Blött!

Sen ser jag att andra har varit ute och kutat idag.... Det går att springa, det vet jag... och man behöver inte vara rädd för snö... men jag behöver nog lite tid på mig att vänja mig. Så idag är jag lite rädd för snön.

Dagens 16 km löpning blir istället: 30 min på löpband och 60 min spinpass.
Förutom min överdrivna respekt mot snön så är det bra i knäförebyggande syfte (som jag känt av lite varje dag)


Jag har cyklat i snön idag... det får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0