Tränar igen!

Jag har haft träningsuppehåll i 1,5 vecka. Det är inte länge men det har känts som en evighet. Men idag var förkylningen nästan borta och jag var upplagd för dagens pass. Då fick jag ett sms från min storasyster som ville komma ut på en liten runda. Perfekt! Det är superkul att springa med någon och småprata.



Dagens pass blev 7 km på 6,16 min/km i snitt och 15 min styrka. Det var otroligt skönt att träna igen även om allt var lite tyngre än vanligt.

Jag gillar inte vad en förkylning gör med formen. Den 23/12 sprang jag 12 km i 5,50 min/km med en snittpuls på 157. Idag var snittet nästan halvminuten långsammare men ändå låg snittpulsen på 165. Nu vill jag snabbt tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0