11 år

Idag har jag och baby varit tillsammans i 11 år. Jag hade nyss fyllt 16 när vi blev tillsammans och om mindre än en månad gifter vi oss. Från 16 år till 27 år har jag växt upp från en flicka till vuxen? Den resan har jag fått göra med min älskling vid min sida.


Idag var andra skolavslutningen på två dagar med mycket känslor och jobbiga avsked. I kväll blir det studentfirande.
På måndag är sista dagen på mitt nuvarande jobb och på tisdag börjar jag på Montessori (en dag) och sen är det sommarlov... helt otroligt vad tiden går!



Och ja... träningsblogg var det. Sedan marathonet har jag inte sprungit en enda km. Men dock en hel del "lek-intervaller" i brännboll mot sexorna, vattenkrig och datten. Kanske tar mig ut på en längre runda i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0