Framåt

Mitt stora syfte med bloggen var att skriva om min väg mot Stockholm Marathon för att hålla fokus uppe.

Nu är det avklarat och jag känner mig lite vilsen i mitt bloggande.

Hur som helst blir nog bloggandet mer sporadiskt nu- så ni som brukar kika in kan vara inställda på det.

Nästa träningsmål blir en "egen" halvmara med en kollega som blev sjuk lagom till Göteborgsvarvet. Sen blir det kanske ett fjärde midnattslopp i Götet. Men jag tvekar, det är i veckan som vi får huset och kvav augustinatt-luft har aldrig varit min vän.

Här bjuder jag iaf på några bilder från helgen när mina fina arbetskamrater total-chockade mig med kidnappning från Friskis och sedan middag och drinkar i Kalmar.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad smal du har blivit tycker jag! Min fin son alltid kram på dig

2012-06-11 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0