Tre veckors vila

Men idag sprang jag igen! Jag gav mig ut som bambi på hal is och det kändes som att jag snarare inte sprungit på 3 år men sen tittade jag ner på mina gula fina "finisher" t-shirt och insåg att om jag kunde springa 42 km för 21 dagar sedan så kan jag nog springa 5 idag.

Och till min förvåning träffade jag på en "kompis" i likadan tröja :) Alltså... en tröjkompis, annars har jag ingen aning om vem denne man var. Men ändå, kul i lilla Nybban.

5 km i lungt tempo blev dagens marathon. Det gick inte lätt och knät ömmade lite, men vad gör väl det. Det var härligt att komma igång igen och nu ska det bli desto mer tränande på mina numera lediga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0