Det är ju faktiskt skönt

8 km och hemmastyrka. Jag gillar ju att träna när jag väl tränar men har så otroligt svårt att komma iväg.

Men i går fick jag en ordentlig spark i baken. Min syster som aldrig sprungit regelbundet innan anmälan till Varvet sprang milen på 58 min!

Det gäller att hänga på innan man hamnar bakom. No way. Löpning är min sak. Jag ska vinna Gbg-varvet. För första gången tävlar jag mot någon annan än mig själv på ett lopp.

Om inte lite hälsosam(?) syskonrivalitet och ett helt plan med tjejer kommer ge mig löpmotivation i år så vet jag inte vad som skulle göra det.

(Och så vill jag såklart må bra också, typ viktigast av allt)

Såhär vacker blev jag ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0