Igång?

Jag är förvånad att ni inte har gett upp om den här bloggen. Jag har själv nästan glömt bloggen men ändå tittar ett gäng in varje dag. Roligt. Kanske kan gamla texter också vara en smula intressanta? Eller är det folk som hamnar fel. Hur som...

Liket lever. Efter att inte ha sprungit en mil sedan Stockholm Marathon 2 juni. Men idag så.

Och det gick på normal tid- en timma. Men det var sjukt mycket jobbigare och pulsen låg ett bra hopp över det normala. Men det är väl bara att inse att 4 månader av mer eller mindre slackerstil ala sova i soffan kunde lett till ett mycket värre.

Min räddning har nog varit ökad vardagsmotion. Underbara cykelturer till och från jobbet. Ett byte från en timma i bil varje dag till 20 min på cykel har piggat upp mig (förutom sofflurarna då). Ännu har jag bilpendlandet färskt i minnet och har inte ens svurit åt regn och motvind ännu. Det är förmodligen en tidsfråga...

Nähä, nu är jag väl igång då? I wish... men rundan idag var full njutbar självplågeri så jag SKA komma igång igen till minst 3 dagars träning.
 
 


Men i morgon njuter jag av träningsvärken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0