Nu så

Jag har nu bokat in mig på tjejplanet till tjejmilen. Ett alldeles strålande upplägg! I en tid då jag behöver inspiration och motivation för att komma igång igen dyker detta upp. I september går ett helt plan med fnissiga tjejer till Stockholm. Där umgås vi, bor på fyrstjärnigt hotell och på lördagen springer alla Tjejmilen efter egen förmåga och med egna mål. På lördagskvällen blir rödvinet gott och på söndagen går flyget hem igen med ett gäng nöjda tjejer.

Och det bästa av allt - på vägen dit ska vi få föreläsningar och gemensamma träningstillfällen. Min storasyster ska med (från Göteborgsvarv-chock till att dra med mig på lopp, inte dåligt). Och några som jag vet vilka de är men inte känner men kommer att lära känna på vägen.

Vilken affärsidé. Ska bli superkul! Dyrt men förmodligen värt det. Priset ligger på drygt 3500 kr.

Intresserad: läs mer på wellivate.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0