Kvällens mat


Kycklingköttbullar, stekt potatis, hemmagjord tzatziki, mini-körsbärstomater med olivolja och örter


Och det bästa med kycklingbullarna: en "skatt" i mitten.
(Marcus tyckte att jag borde börja oroa mig när jag kallar fetaost för skatt... men det gör jag inte... feta är en skatt i varje maträtt)

Blir du sugen på något recept, bara skriv en kommentar så hamnar det på bloggen, (orkar inte skriva upp alla recept)


Idag är en av veckans 2 "onyttiga dagar" och idag har jag nog överdoserat... fika på lördagsskolan (sockerkaka, kolakaka, saft), fika hos storasyster med familj och mapa (2 butterkaka-bitar och ett remikex) och för att toppa det, 175 g surt godis och en halv kaka mörk choklad ikväll... hm... jaja... jag fikar inte 2 gånger varje dag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0