Möhippa för Josse :)

Jag har nästan "förskrivit" mig på bloggen många gånger... men jag och alla andra lyckades hålla möhippan hemlig och Josse blev riktigt överraskad! Hela dagen blev superlyckad och efter att ha åkt hemifrån vid 5 på morgonen så var vi i säng vid 4 natten efter. Trött och nöjd och viktigast av allt; Josse verkade nöjd och då har vi lyckats!


Överraskad!


Fina påskslöjan och "fröken Sverige-bandet"


5 kamp. Megaboxning!


Svårare än vad det ser ut :)


Fotbollsspel med oss som spelgubbar. Man kunde bara springa i sidled. Sjukt roligt!


Snygg brud :) Brottning på hög nivå!


Bungy-run med basketkorgar på slutet. Grattis blåa laget :)


Champange ska det va!


Redo för en kväll på stan


Ännu mera champange! Dans hela natten :)


Stora delar av dagen måste såklart censureras :)

SUPERDYGN!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja, det var överraskande och svettigt men framför allt väldigt roligt. Så kul att jag inte kan säga vad under dagen som var bäst för ALLT var superskoj!

Tack söta du!

Kram

2011-04-25 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0