Dagens femma

Jag har lagt in km-intervaller på min GPS-klocka. Den både piper och tar mellantider vid varje km.

Dagens snitt-tider såg ut såhär. Jag brukar ligga jämt men inte idag, inte.

Km 1 -  5:48 - Uppvärmning
Km 2 -  5:28 - Började bli varm och försökte ligga i "tävningstempo" (55 min på Midnattsloppets 10 km)
Km 3 -  5:09 - Utan att trycka på så rullade benen på fortare :)
Km 4 -  6:23 - Haha... efter en rusch på slutet av km 3 så ville kroppen vila, och jag lät den
Km 5 -  5:12 - Efter att ha vilat så var det bara att trycka på igen

Snitt hela rundan: 5:36
Snittpuls: 168 slag/min




I morgon blir det midnattsloppsbanan i Götet! Rooooligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0