Spontanträning

Vi har köpt ett månadsabonemang hos Viaplay och har nu massor av bra filmer att titta på den kommande månaden (inte så många sevärda som reklamen vill påvisa dock). Så igår blev det förmiddagsbio för min del. "The ugly truth" var en bra, lite fräck romcom som föll mig i smaken.

Efter ungefär halva filmen blev jag dock lite rastlös, det kliade i kroppen så jag gick helt enkelt och hämtade en yogamatta och ett gummiband (av väldigt låg kvalite, tror det följde med någon prenumeration nån gång) och under resterade delan av filmen styrketränade jag på golvet framför TV:n. Inte stenhårt, jag blev knappt svett men det var tillräckligt för att ge mig lite skön träningsvärk i magen och bröstet idag. Allt är bättre än inget :)

Nu ska jag ut och springa en liten runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0