Vecka 33

Löpning
Antal aktiviteter: 1
Distans:  5 km
Medelfart: 5,11 min/km
Medelpuls: 173 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 0

Övrigt
Antal aktiviteter: Några prommisar. Tvättat vår andra bil :)

"Onyttiga dagar"

0!
Den här veckan har sötsuget nästan varit noll. Det kändes inte ens nödvändigt att äta när jag "fick". Känns så otroligt skönt. Tror inte att det har hänt innan :)

Träningens bergodalbana fortsätter. Dålig träningsvecka igen. Men det passet som blev av var iaf bra. Har varit lite "hängig" i veckan och har tyvärr halsont ikväll som bara blir värre och värre. Vilar ordentligt nu för det är bara 6 dagar kvar till sommarens sista lopp; Midnattsloppet i Göteborg. Hoppas på att halsen blir bra snart och att jag kan ta den där lugna milen i början av nästa vecka.


Min och Frajdas sko, båda var sköna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0