Vecka 34

Löpning
Antal aktiviteter: 1
Distans: 10 km
Medelfart: 5,58 min/km
Medelpuls: 173 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 0

Övrigt
Antal aktiviteter: Några prommisar.

"Onyttiga dagar"

1, torsdag
Suget fortsätter att hålla sig i schack. I torsdags hyrde jag en film och köpte en liten påse godis och unnade mig en myskväll. Men i övrigt har jag inte kännt något sug och då är det bara onödigt att äta.

Förkylning och uppladdning inför midnattsloppet hela veckan. Medelpulsen var kanske lite extra hög p.g.a. förkylningen, med tanke på att jag gick 1 km men det ändå inte drog ner medlet mer. Eller var det helt enkelt bara för att jag tog i ordentligt :)

Nu är nästa lopp Göteborgsvarvet i maj och marathon i juni... frågan är hur jag ska lägga upp träningen nu... långsiktigt och smart, får fundera vidare på vad det är i praktiken.


Fokuserad innan Midnattsloppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0