Absurt halt

Efter mina timmar i Friskisreceptionen och kalaset för farmor som fyller 75 år idag så skulle jag bege mig ut och springa. En mil stod det på schemat. Det var bara att byta om och bege sig ut.

Men jag kom ingenstans! Fick knata framåt med hela foten i backen. Det var IS-bana överallt. All fart som skulle ta mig framåt förde bara min fot bakåt istället. Jag insåg att grusväg var det enda underlaget som skulle fungera vilket resulterade i tre varv runt Linneasjön men efter att ha tröttnat på att stappla fram på asfaltsdelarna så valde jag att springa fram och tillbaka mellan "sporthallen" och campingen, en sträcka på 800 meter tre gånger...

Pannbensträning! Allt går.

Och: tips på broddar/dubbar som funkar tas gärna emot :)


Det skulle vara skönt att "flyga" fram över snö och is :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0