Knivar för en mästare

Varför får jag alltid blogglust när jag inte har tid... haha... om 45 min ska jag hämta mina systrar och vi ska ut och äta och gå på bio i Kalmar (the girl with the dragon tattoo). Så jag måste verkligen hoppa in i duschen nu. Men jag har iaf laddat över alla bilder och det brukar vara steg ett.

Och den senaste bilden var på dagens inköp/inbyte... världens bästa knivar! Vi köpte ett set som kostade 2000 men det var 20 % på allt i butiken så de gick "bara" på 1600. En investering. Var tvungen att skära en körsbärstomat och njuta av hur knivarna bara glider genom skalet och hackar så fint, så fint!




Jag var inte ens sugen på tomat så jag slängde den... haha
Nu blir det nog kul att hacka i några dagar iaf....

För att hacka grönsaker längtar jag efter. Det här sockerpumpade sofflivet gör mig sjuk (kanske inte bara därför jag är förkyld men ändå) och trött. Nu ska jag bli frisk och efter nyår (i övermorgon) börjar en mer hållbar tillvaro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0