Målet 70 mil i år....

... blir på grund av de två föregående veckornas träningsolust ganska ouppnåeligt... men men.... jag ska komma nära!

Nu är jag taggad på nya träningsschemat inför marathonet. Nu börjar det på riktigt. I höst har det varit långt till alla lopp och handlat mest om att hålla igång. Men nu börjar det!!!

Programmet inleddes idag med : en vilodag!

Men annars ser veckan ut som följer:

Tis: 4 km på 26 min
Tors: 6 km på 39 min
Sön 8 km på 52 min

Så med andra ord; en lugn start. Framför allt tempot. Men jag ska försöka följa det så gott det går. Ska jag orka och hålla hela programmet fram till juni så gäller det att köra riktigt lugna pass också!


NU KÖÖÖÖÖR VI!



Kommentarer
Postat av: Millan

Är det inför maran eller? :)

Vilket mål har du valt?



Mitt program börjar också idag..fast inför halvmaran =)

2011-12-06 @ 09:10:38
URL: http://Millan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0