Och sen måste man ju ta steg nr två också....

....men det gjorde jag inte idag.

Enligt träningsschemat skulle jag springa 6 km idag. Jag velade länge men när jag bestämde mig för lussebulle, Rocky road och filmen Bad teacher tillsammans med baby så var det riktigt skönt.

Så jag känner att det var rätt beslut.

Så i morgon ska jag bara hinna med:
- Jobb 1,5 timme efter det att jag normalt slutar (haha... fast jag ska inte klaga eftersom jag slutar vid 12 i vanliga fall på fredagar)
- en sväng runt systemet
- ut och springa (för det slipper jag inte)
- städa 114 kvm
- packa inför helgen på SPA :)
- laga mat
- fredagsmysa!

Men det var det värt (så känns det iaf just nu... haha)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0