SPA-helg

Snart kommer svärmor och hämtar upp mig (och svägerskorna?... är dålig på sådana namn men det är Marcus syster och hans brors sambo iaf :) )... helgen ska spenderas på Ronneby brunn.
(ska bara hinna packa först... alltid ute i god tid... haha, men jag har en halvtimme på mig och ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll... kommer nog att sluta jättebra och panikfritt... hm)

Det kommer att bli så härligt att börja dagen med en "het-sten-massage", träningsvärken i ryggen efter boxen är inte så farlig som jag befarat (än...). Sedan slappa på spa-avdelningen och efter att ha gjort sig fin på rummet så är det dags för julbord och julshow. Och en natt på hotell med den självklara frukostbuffén!

Nu ska jag iväg och fortsätta att mysa runt i en morgonrock och njuuuuuta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0