Vecka 49

Eftersom jag har påbörjat träningsschemat inför marathonet så kommer veckosummeringarna att se aningen annorlunda ut framöver.

Löpning

 

Enligt schemat

Enligt verkligheten

Antal rundor:

3

2

Distans:

18 km

14 km

Medelfart:

6,30 min/km

6,15 min/km


Medelpuls: 158 slag/minut
Summa: Minus 4 (kompenserat med box)

Alternativ träning
Boxpass

"Onyttiga dagar"
2, torsdag (lussebulle och Rocky road) och lördag (pepparkakor och julgodis)

Nu har jag inlett den sista veckan med min "onyttigt-2-dagar-i-veckan-regel". Sen har jag klarat av hela hösten också. Jag är så stolt över mig själv. Jag KAN bestämma mig för något och genomföra det :)
Men från nästa vecka ska det bli skönt att proppa i mig pepparkakor, lussebullar, julgodis och allt annat som hör julen till. Med tanke på att det blir 7 kalas på 8 dagar med start på söndag så passar det bra att målsättningen är uppnådd. Är ganska säker på att jag kommer att köra vidare på regeln. Jag mår bra av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0