Vecka två

Andra veckan på träningsschemat går mycket bättre. Jag är mer bestämd och är medveten om att vädret inte är så farligt när man väl är ute.

Idag blev det 7 härliga km. Regnet höll uppe. Musiken var bra. Benen rullade på. Astman har hållit sig undan länge (peppar, peppar, ta i trä). Knät håller (peppar, peppar, ta i trä). Jag har svårt att hålla mig till det långsamma tempot (6,30/km) i träningsschemat men så länge jag låter kroppen springa i ett bekvämt tempo så hoppas jag att jag inte kommer att slita ut mig.


Det går bra att springa i regn (från i tisdags)

PS: Julkalendern kom upp i förgår morse, men seeent. Det blev morgon-stylingen som fick lida för det.

PS2: (inte Playstation 2.. haha) I morgon är det dags att ge sig ut i julkaoset och handla alla julklappar! Wish me luck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0