Andra veckan på träningsschemat

Nu är andra veckan igång. Just nu är det motigt. Idag genomfördes ett "måste-pass" utan speciellt mycket glädje.

Dagens pass: 15 -2- 15 -2- 15 (fetstilt gå)

Jag kom ca 7,5 km....

Bara ett tips till er med GPS-klocka: Om du blir trött på att stå still medan den söker satelliter; stå ut. För om du börjar springa så mäts bara tiden och inte avstånd och tempo och klockan hittar inte satelliterna. (Prövade idag och fick stanna efter 2 minuter och snällt vänta på att satelliterna skulle hittas)

Kommentarer
Postat av: Caroline Steinwig

Bra tips!



Jag har testat min klocka en gång och är helt chockad över all häftig statistik man kan få genom träningsprogrammet i datorn! Dock tar det en himla lång tid innan den hittar satelliter. Tänkte att man kanske kan ignorera det och börja passet, men nu vet jag att så alltså inte är fallet!:)



Ha en bra vecka!

kram

2011-02-09 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0