Dålig på att vara ledig

Förlåt alla som längtar efter sovmorgon, helt planlösa dagar och lugn och ro. (Förlåt mig själv nästa vecka)

Jag ser fram emot att börja jobba igen efter helgen. Jag blir rastlös och ganska handlingsförlamad om jag har för mycket tid att njuta på :) Särskilt detta lovet när jag försökt vila mycket och bli av med förkylningen. Men jag måste öva inför sommarlovet, fast då fundrar jag dock på att jobba några veckor... hm får se.

Nu känner jag mig äntligen ganska pigg förutom att jag har lock för båda öronen. I morgon börjar den långa vägen tillbaka till formen, ska prova att springa 5 km.


Sötunge som har förgyllt min ledighet. Och att ligga i soffan med hans mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0