10 frågor

Gulliga Frida uppmanade mig att svara på dessa frågor.

10 frågor till dig som löpare!

1. Vilken är din bästa löplåt alla kategorier?

Jag blir taggad av den gamla klassikern "Electric" med Leyla K eller "Let your body decide" med The ark

2. Vilket är ditt bästa löparminne så här långt?

Upploppet på Göteborgsvarvet 2010, känslan av att JAG kunde! Jag var helt slut men lycklig och sprang sicksack mellan ännu tröttare löpare. Jag skrattade högt, såg säkert inte klok ut som vanligt.

3. Vad brukar du äta efter passet?

Alltid en banan direkt efter. Det gäller att fylla på med energi direkt.


4. Vad vill du säga till dem som påstår att de inte springer för att bli snygga nakna?

Att de tänker som jag.

Om den enda drivkraften är att bli snygg så tror jag att motivationen sinar ganska snabbt. Att kroppen tonas av löpning kan endast ses som en bonus :)


5. Vilken är den vackraste plats du sprungit på?

Öland på sommaren.

6. Vilka är dina löparmål för 2011?

Göteborgsvarvet såklart. Att fixa en bra tid! Och så har jag och Frida pratat på allvar om att anmäla oss till Kalmar minitriathlon i sommar. Ett tredje midnattslopp måste det också bli för det var ju där allt började.

7. Vilken är din största löpardröm?

Att genomföra ett maraton utan att gå ett enda steg.


8. Piffar du till dig innan du ger dig ut och springer? Och i så fall hur och varför?

Nej, håret i en enkel tofs och inget smink, det hamnar ändå bara på kinderna i så fall.


9. Din favoriträtt?

Fetaostgratinerade grönsaker med örtkryddor och kyckling eller lax är sjukt gott. Fetaost förgyller alla rätter.


10. Din favoritsemester?

Resan till USA i somras var så bra det kan bli. Två dagar i tre olika städer (Washington, New York och Las Vegas) där fötterna användes för att utforska stadens känsla och se alla sevärdheter. Därefter en lugnare vecka i LA.

Underbar frozen yoghurt med tillbehör i LA (eller tillbehör med frozen yoghurt... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0