Hur funkar jag?

Igår hade jag planerat att träna pass eller gym men hamnade i soffan. Jag tänkte under kvällen: Jo, jag ska nog åka och träna... snart så. Och sedan gick tiden och vips så stängde gymmet...

Idag var ingen träning inplanerad från början (förutom en tanke på att ta igen gårdagens uteblivna träning). Jag satte mig i soffan och åt middag efter jobbet... tänkte: Jag skiter nog i det idag, jag ska ju springa i morgon. Men utan att jag riktigt vet hur det gick till så hängde jag på när min sambo skulle på möte på Friskis och idag har jag genomfört hela mitt "veckogympass" med en tillagd övning som ska stärka knäna ytterligare.

Så: hur funkar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0