Bilder från helgen


Promenad på stranden vid deras sommarstuga. Superskönt att promenera vid vattnet en kvav dag.


Afterbeach med Duojag. Mycket folk, uppehåll, varmt och bra röj, tillslut stod alla upp och dansade :)
Så vackert med sanddynerna och havet precis inpå knuten :)





Grillning och Monopol!

Efter att hatten (jag) hade gått i konkurs blev jag bank och detaljfotograf.


Lördag: Vi* bakade goooooda bullar
*Jag hade "barnjobben" d.v.s. lägga ut formar och rulla bullar :)


Förfest innan utgång på Leffes på Hotel Tylösand




VIP-kort är sjukt smidigt!




Vy från samma ställe som vi kollade på Duojag dagen innan... men aningens regnigare...

Leffes (Leifs lounge) var ett härligt sommarställe som påminnde mycket om Strand i Borgholm. Halva stället var utomhus så det skulle nog varit mycket bättre om det varit en skön sommarnatt istället för en kall och regnig. Musiken var inte i min smak (enbart beat som gör att man knappt hör vilken låt de är) så därför var det skönt att smita undan i nästan 2 timmar till pianobaren bredvid där det var livemusik från piano... mycket bättre :) Vi var ett stort gäng från förfesten med mycket trevligt folk och service med lånade cyklar, VIP och hemskjuts gjorde det hela till en mycket lyckad kväll :)
Och: en Billys panpizza kan ibland vara värd 65 spänn!

Tack för en trevlig helg Mira!


Kommentarer
Postat av: mira

Tack själv vännen! Det var jättekul att ha dig här!

Kramar

2011-07-26 @ 13:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0