Jag är hungrig

Nu har det gått ca 9,5 timmar sedan jag åt och magen suger efter mat. Det hade nog varit smartare att prova att fasta efter att ha ätit begränsat med kolhydrater en period för att vänja kroppen vid att förbränna fett men det funkar ändå.

Jag är ganska hungrig, men det går lite upp och ner och jag är inte mer hungrig nu, än efter 5 timmar. Det ska bli spännande att se hur det kommer att kännas i morgon. Hela fastan är ett stort experiment och kroppen reagerar inte så mycket som jag trodde på att vara utan mat.

Och så är det smidigt att en dag slippa tänka på att handla, laga mat och diska och istället för att betala för en dyr detox-kur så sparar man pengar... haha



Kommentarer
Postat av: Caroline Steinwig

Om jag inte sett fel i min kalender så har du namnsdag idag. Grattis! Ha en bra dag och lycka till med fastan. Inte många timmar kvar nu!



kram

2011-07-19 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0