Jag vill ju...

De första dagarna i veckan bara gick utan att jag hann/prioriterade att ut och springa. Idag tänkte jag springa men efter att ha cyklat en liten sväng så insåg jag att det inte var någon idé eftersom jag fick kämpa med andningen utan att ens anstränga mig i den fuktiga och kvava luften... tråkigt. Så i morgon ska jag göra ett nytt försök att få tag på astmasköterskan! Jag vill inte begränsas av detta!

Så det kanske inte blir en enda km den här veckan eftersom jag i morgon på morgonen åker till Halmstad och kommer hem på söndag eftermiddag för att bege mig 4 timmar till Friskisreceptionen. Hm... bra början på uppladdningen inför Midnattsloppet.

Men idag har jag iaf. storstädat och satt uppp gardiner :)

och spelat Wii-golf!




Och kvällens supergoda middag. Ugnsgratinerad feta och grönsaker med tomatsås med kyckling, vitlök och champinjoner.

Kommentarer
Postat av: Caroline S

Recept (beskrivning) snälla! Låter supergott!

kram

2011-07-22 @ 08:55:16
Postat av: Marcus

Skulle vilja påstå att vi storstädade = )

2011-07-25 @ 15:44:22
Postat av: rebecca

Fin blogg! Allt bra? :)

2011-07-25 @ 16:32:52
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-25 @ 16:45:55
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0