Äter mat igen :)


Efter 24 timmar utan något matintag alls så slukade jag den här tallriken med mycket god aptit och nu är jag mätt igen.

I går kollade vi på film och gick och la oss. Magsuget gjorde att det tog ca 20 minuter att somna istället för normala 2 men sen sov vi till 10.30 idag. Jag vaknade inte speciellt hungrig, magen sög lite men benen kändes pigga.
Det var bara 2 timmar tills vi skulle äta så efter att ha läst tidningen, gått ut och gått en sväng så började vi baka scones. Den värsta hungern var nog 10 minuter innan vi skulle äta.

Jag har inte tränat (men gått och cyklat) under fastan eftersom jag är ovan men om jag fastar igen så ska jag nog prova att träna för att se hur det känns.

Vad har jag lärt mig?
- Jag svimmar inte av att inte äta på 24 timmar.
- Kroppen känns som vanligt.
- Huvudet blir lite segare.
- Magen suger men inte så farligt.
- Det var roligt att känna att jag kan vad jag vill









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0