Vecka 26 och 27

Missade att sammanfatta v. 26 så jag kör en dubbel

Löpning

Antal aktiviteter: 4
Distans: 28 km
Medelfart: 6,38 min/km
Medelpuls: 164 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 1 corespin

Övrigt
Antal aktiviteter: ca 5 mils promenad under 3 dagar i Paris och ett stort gäng promenader i Sverige

"Onyttiga dagar"

12 av 14 (tror jag)... hm semesterliv kan kanske vara okej i 4 veckor... men i 8 veckor...måste hitta en bättre balans


Långsamma km dessa veckor beror på att de flesta är från dagen vi sprang 17,5 km och då gick det inte fort... iaf inte på slutet :)

I nästa vecka måste jag lägga upp en mer seriös plan inför midnattsloppet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0