Springa i mörker

Efter att jag kommit hem från en runda på stan i Kalmar med min "pene pige" ("söt flicka" på norska... duktig va?) tittade jag ut och suckade. Det var nästan mörkt, grått och småregnade. Jag trodde ingen skulle ta sig ut till cross-passet... packade ner kläderna i en väska och var beredd på att vända hemåt vid 5. Men folk är så duktiga. Vi blev ett litet gäng på 4 pers och idag blev det ett riktigt roligt och avslappnad pass.


Snyggofrisyren när man svettats klart och släppt ut tofsen :)




Lite lerig ska man allt vara efter ett redigt pass:)

Det är bara härligt att springa i mörker... men glöm inte reflexer!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

O du e en redig smålänning:-)

2011-11-03 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0