Vecka 44

Löpning (+ cross)
Antal aktiviteter: 3
Distans:  26,4 km
Medelfart: 6,10 min/km
Medelpuls: 163 slag/minut

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 1; styrkedelen på cross-passet

Övrigt
Antal aktiviteter: Prommisar

"Onyttiga dagar"

2, fredag (lite chokladmousse) och lördag (extra allt)

Helgens löpning har gått väldigt bra. Milen två dagar i följd går alltså bra numera :) Jag har njutit av att springa och benen pinnat på bra. Men att snittpulsen ligger 8 slag över förra veckans puls samtidigt som snitthastigheten bara är 3 sek snabbare tyder på det jag har känt av; kroppen är inte hundra. Men tänk vad den ändå presterar!

Jag bygger upp mig - långt och långsamt inför att klara 4 mil och jag är så nöjd med nya trenden: Jag springer långt varje vecka och på alla passen de senaste veckorna har andra halvan gått snabbare än den första. Speciellt idag när jag felberäknade avståndet och sprang 11,3 km istället för 10 när jag inte hade så många minuter över tills jag skulle vara på Friskis igen.... :)


Och nästa helg blir det träning i Göteborg med bästa Frida!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0