Vecka 46

Löpning (+ cross)
Antal aktiviteter: 2
Distans:  15,2 km
Medelfart: 5,58 min/km
Medelpuls: 160 slag/minut

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 1; styrkedelen på cross-passet

Övrigt
Antal aktiviteter: Prommisar, brottning med treåring (haha) och tvättning av bilen

"Onyttiga dagar"

2, fredag (praliner och naturgodis) och söndag (dubbelfika)

Veckans summa blev inget att hänga i julgranen eftersom jag medvetet vilade upp mig i början av veckan och latade mig igår. Nästa vecka ska det bli fler km!

Dagens mil blev dock rolig och ökade som vanligt (nu för tiden) hastighet. Den avslutande km gick på fina 4,52.
Första halvan: 31 min 40 sek
Andra halvan: 27 min 54 sek


Såhär spenderades en ett gäng timmar den här helgen... laddar krafter :) Marcus var så snäll och lekte paparazzi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0