Slängig

Förra veckan var jag osnabb efter mitt pass. Idag har jag varit slängig.

Jag slängde in en maskin tvätt.
Jag slängde mig in i duschen.
Jag slängde upp disken från maskinen.
Jag slängde ihop lite "hittepå"-köttbullar.
Sen slängde jag mig ut för att vara bärhjälp.
Sen slängde jag i mig maten (hehe, nej... jag njöt i lugn och ro)
Sen slängde vi ihop en handla-lista tills i morgon.

Nu är det dax att slänga upp tvätten på linan och därefter...
slänga mig i soffan :)



Dagens middag, TOMAT. Köttbullar med tomatpuré i tomatsås serverat med tomater.

Idag kom det tre tappra och sprang med mig. Lite trist men jag tänker inte älta vilka anledningar folk kan ha att inte vilja springa i grupp. Det är kul att det kommer några. Men tidsomställningen nästa vecka så kommer det i stort sett att vara mörkt när vi kör igång vid 17. Och trist... nä, dagens pass var allt annat än trist. Jag hann snacka med de härliga löparmänniskorna och körde på "på riktigt". Jag kom hem fylld med energi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0