Yey!

Vad roligt det var :)

Jag var taggad och nipprig hemma innan men när jag kom till Friskis märkte jag direkt att det började droppa in folk. Vi blev 8 personer vilket kändes alldeles lagom.






Vädret fortsatte att vara perfekt och rundan blev härlig. Alla som kom till passet var vana vid att springa och de flesta höll ett snabbare tempo än vad jag trott men det var bara kul. Trots olika tempon så gick det bra att hålla ihop gruppen. Stryrkestationerna funkade och intervallerna var jobbiga.

Sen är ju jag, jag:
Jag pekar och svänger åt vänster men säger "här ska vi höger"
Jag säger: hoppas att alla kommer igen i morgon... hm nästa vecka ska det ju vara...
Men det är bara att skratta åt det...


Vi hade så trevligt och jag längtar till nästa vecka!
De enda önskningarna som kom var om att byta dag eftersom en jobbade 2-skift och en började med fotbollsträning på torsdagar nästa vecka. Vi får se framöver vad de andra tycker. Nästa gång blir det nog därför några färre men det gör ingenting, det går bra att springa 2-3 stycken också. Vi får se hur folk håller ut när det blir mörkare och kallare. Jag ska ju springa hela vintern vilket som :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0