Tantvecka

Det är inte bra att köra ett stenhårt pass som man inte är van vid fullt ut. Jag har haft träningsvärk söndag kväll, måndag, tisdag och onsdag. I onsdags vaknade jag av kramp i vaden. Idag har jag inte haft träningsvärk men känner fortfarande av söndagens träning i benen. Idag hade jag kunnat träna men prioriterade att sova lite för att vara pigg hela morgondagen. Så: bergochdal-bane-träningen fortsätter och den här veckan bli usel.

I morgon 06.00 går bussen från Paradiset (en skola för de som vet... haha) till Änglarnas stad och bokmässan. Vi ska strosa, inspireras och ut och äta tillsammans. Sen ska vi få den lyxen att bo på vandrarhem och få lite frivillig tid på lördag innan bussen får hem kl. 14.


En rolig tidning som har dimpt ner i brevlådan... om du inte har anmält dig så passa på 52 000 av 59 000 platser är redan bokade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0